مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 05:552021-05-10سياسي

اعلام روش پرداخت غیرحضوری زکات فطره در گلستان از سوی کمیته امداد


مردم استان می توانند با شماره گیری #5*017*8877* فطریه و کفاره خود را برای کمک به مددجویان تحت حمایت این نهاد واریز کنند.

- ایسنا/گلستان مدیرکل کمیته امداد گلستان گفت: مردم استان می توانند با شماره گیری #5*017*8877* فطریه و کفاره خود را برای کمک به مددجویان تحت حمایت این نهاد واریز کنند.

عیسی بابایی با اشاره به هماهنگی به عمل آمده در جلسه ستاد صدور مجوز جمع آوری زکات فطریه، اظهار کرد: به منظور هم افزایی در برگزاری برنامه ها و ایجاد هماهنگی و جلوگیری از تعدد مراکز دریافت فطریه در روز عید فطر تمامی صندوق های مستقر در مصلاهای نماز عید فطر، با اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذی ربط زکات فطره روزه داران را جمع آوری می کنند.

وی از مردم خواست از اهدای زکات فطریه خود به مراکز غیرمجازی که فاقد آرم و لوگوی تایید شده دبیرخانه شورای زکات هستند، خودداری کنند.

مدیرکل کمیته امداد گلستان با اشاره به اینکه بخش عمده زکات فطره شهروندان صرف امور معیشتی اقشار محروم و مددجویان کمیته امداد می شود، تصریح کرد: از ساعات اولیه عید سعید فطر، پایگاه های کمیته امداد با بسیج همه امکانات، آماده دریافت زکات فطره روزه داران هستند.

وی با اشاره به روش پرداخت غیرحضوری زکات فطره و کفاره، گفت: این نهاد امسال از طریق کد دستوری #5*017*8877* و یا شماره کارت 0226-9997-


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام روش پرداخت غیرحضوری زکات فطره در گلستان از سوی کمیته امداد

اعلام روش پرداخت غیرحضوری زکات فطره در گلستان از سوی کمیته امداد