مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 05:352021-05-10پزشكي

واکسیناسیون 8100نفر در علوم پزشکی شاهرود/اعلان فراخوان به 75 ساله ها


رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از تزریق واکسن به بیش از 8100 نفر در جمعیت تحت پوشش علوم پزشکی شاهرود خبر داد.

- ایسنا/سمنان رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از تزریق واکسن به بیش از 8100 نفر در جمعیت تحت پوشش علوم پزشکی شاهرود خبر داد.

دکتر رضا چمن در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: تاکنون 80 درصد از واکسن تحویلی به این دانشگاه به گروه های هدف تزریق شده است.

وی از تزریق واکسن کرونا به همه گروه های پرخطر و در معرض خطر در مجموعه دو شهرستان شاهرود و میامی خبر داد و خاطرنشان کرد: در بسیاری از مراکز، کار واکسیناسیون به جمعیت بالای 80 سال در شرق استان پایان یافته است.

البته در مراکز پرجمعیتی مثل شاهرود نیز هنوز همه جمعیت بالای 80سال واکسن خود را دریافت نکردند و واکسیناسیون با نظم و شرایط مناسبی در حال انجام است.

این عضو ستاد استانی مقابله با کرونا با بیان اینکه اکثر مراکز کم جمعیت و خصوصا مراکز روستایی واکسیناسیون 80 سال به بالای خود را انجام دادند افزود: در این مراکز فراخوان برای واکسیناسیون جمعیت بالای 75 سال نیز انجام شده تا به محض دریافت سهمیه، کار واکسیناسیون با سرعت مناسب انجام شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه تا کنون در جمعیت تحت پوشش این دانشگاه 8100 نفر واکسن دریافت کردند ادامه داد: در مجموع 11 هزار دوز واکسن کرونا به ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون 8100نفر در علوم پزشکی شاهرود/اعلان فراخوان به 75 ساله ها

واکسیناسیون 8100نفر در علوم پزشکی شاهرود/اعلان فراخوان به 75 ساله ها