مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 05:102021-05-10سياسي

توزیع 313 هزار بسته معیشتی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در ایام کرونا در کرمان


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کرمان گفت: 313 هزار بسته معیشتی از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در بین نیازمندان استان کرمان توزیع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمدعلی روح اللهی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رزمایش های همدلی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کرمان در راستای منویات رهبری در کمک به اقشار نیازمند و آسیب دیدگان از کرونا بود و کمک های مومنانه از سنت های جامعه اسلامی ست.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ه) استان کرمان بیان کرد: ستاد در ماه رمضان با کمک دوستان خدماتی را ارائه کرد که کمک های مومنانه به اقشار نیازمند و کمک به همشهریان سیل زده از جمله این خدمات است.

روح اللهی با اشاره به خدمات بنیاد احسان در ماه مبارک رمضان جاری تصریح کرد: 313 هزار بسته معیشتی از ابتدای شیوع کرونا تاکنون توزیع شده است و در مرحله پنجم کمک های مومنانه 15 هزار و 500 بسته معیشتی در استان کرمان توزیع شد و اقدام مشترک با جامعه ایمانی مشهد داشتیم و 30 هزار پرس غذای گرم طبخ و در اختیار نیازمند قرار گرفت.

وی یادآور شد: در شب میلاد امام حسن (ع) هم 6 هزار  و 300 بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد و در استان سعی کردیم علاوه بر رزمایش های همدلی یک سری آورده هایی را در قالب رزمایش های مشترک داشته باشیم و در این زمینه پیشتاز کشور ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 313 هزار بسته معیشتی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در ایام کرونا در کرمان

توزیع 313 هزار بسته معیشتی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در ایام کرونا در کرمان