مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 04:402021-05-10پزشكي

آغاز اجرای طرح واکسیناسیون کرونا در خودرو


طرح واکسیناسیون کرونا برای افراد بالای 80 سال در بوستان جنگلی سرخه حصار به همت مرکز بهداشت شرق دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در حال اجراست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، طرح واکسیناسیون کرونا برای افراد بالای 80 سال در بوستان جنگلی سرخه حصار به همت مرکز بهداشت شرق دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در حال اجراست.

در این طرح که 19 اردیبهشت ماه با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی صورت گرفت، متقاضیان پس از دریافت پیامک با خودروهای شخصی خود به محل تزریق واکسن، مراجعه کرده و به نوبت واکسن کرونا به افراد واجد شرایط تزریق شد.

رعایت فاصله، نظم بیشتر و تعداد بیشتر افرادی که واکسن دریافت می کنند از مزایای این طرح است که برای حفظ سلامت سالمندان بالای 80 سال در نظر گرفته شده است.

راه اندازی اولین مرکز واکسیناسیون خودوریی در پایتخت  علیرضا زالی، رییس ستاد مقابله باکرونا در کلانشهر تهران با اشاره به اینکه در تهران حجم قابل توجهی از افراد بالای 60 سال از مصادیق اولویت دار گروه های هدف واکسیناسیون کرونا هستند اظهار کرد: تامین فضاهای مناسب و توجه به تراکنش مناسب جغرافیایی برای تسهیل شرایط دریافت واکسن سالمندان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اجرای طرح واکسیناسیون کرونا در خودرو

آغاز اجرای طرح واکسیناسیون کرونا در خودرو