مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 04:352021-05-10سياسي

محصول گندم کشاورزان مشمول بیمه اجباری تمام خطر می شود


رییس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: محصوص گندم کشاورزان مشمول بیمه اجباری تمام خطر می شود.

- با اشاره به اینکه یکی از مهم ترین برنامه ها و اهداف کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس از آغاز شکل گیری مجلس یازدهم در مورد امنیت غذایی مردم ایران بوده است، اظهار داشت: گندم یک محصول استراتژیک و مهم برای تأمین امنیت غذایی مردم است و بر این مبنا لازم است تصمیمات گرفته شده در راستای حمایت از کشاورزان این حوزه باشد.

وی با بیان اینکه قیمت خرید تضمینی گندم از کشاورزان باید افزایش یابد، ابراز داشت: کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس به شدت پیگیر این موضوع است و از تمام ظرفیت های قانونی و نظارتی خود برای تحقق این امر استفاده می کند.

رییس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با اشاره به اینکه محصول گندم کشاورزان این حوزه بیمه اجباری تمام خطر می شود، تصریح کرد: اعتبار لازم برای این مهم از محل مطالبات حاصل از فروش تضمینی گندم کشاورزان کسر می شود.

پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی بدون شرط بیمه نامه و عمر ماشین وی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات مهم برای کشاورزان تأمین سوخت ماشین آلات کشاورزی است، خاطرنشان کرد: با هماهنگی های انجام شده با نیروی انتظامی مقرر شد برای تمام ماشین آلات کشاورزی فعال کشاورزان بد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محصول گندم کشاورزان مشمول بیمه اجباری تمام خطر می شود

محصول گندم کشاورزان مشمول بیمه اجباری تمام خطر می شود