مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 04:352021-05-10سياسي

توانمند سازی زنان کارآفرین برای دسترسی به فضای مجازی قانونی فروش محصولات


مشاورعالی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با اشاره به طرح ملی توانمند سازی اقتصادی زنان کارآفرین برای دسترسی به فضای مجازی قانونی فروش محصولات، - مشاورعالی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با اشاره به طرح ملی "توانمند سازی اقتصادی زنان کارآفرین" برای دسترسی به فضای مجازی قانونی فروش محصولات، گفت: این طرح از شهریور 99 در معاونت امور زنان و خانواده و در شرایط همه گیری کووید 19 برای 100 گروه و جمعیتی بیش از هزار زن کارآفرین، با هدف رفع موانع بازاریابی فروش محصولات در حال اجراست.

طیبه سیاوشی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: به دلیل همه گیری کووید 19 علیرغم تلاش زیاد زنان کارآفرین در تولید محصول، موانعی بر سر راه بازاریابی برای آنها ایجاد شده بود، به طوری که حتی دسترسی محدود به بازارهای سنتی خود را نیز از دست داده بودند.

از این رو معاونت امور زنان در جهت ورود این زنان به درگاه های فروش محصولات مجازی قانونی و برای بهبود کسب وکار آنها اقداماتی انجام داد.

وی با بیان اینکه جامعه هدف این طرح در تعامل معاونت زنان با دستگاه های اجرایی مشخص شد، ادامه داد: جامعه هدف این طرح شامل زنان عضو صندوق های خرد کشاورزی ذیل وزارت جهاد کشاورزی، زنان عضو تعاونی های شهری ذیل معاونت تعاون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، زنان گروه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمند سازی زنان کارآفرین برای دسترسی به فضای مجازی قانونی فروش محصولات

توانمند سازی زنان کارآفرین برای دسترسی به فضای مجازی قانونی فروش محصولات