مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 04:302021-05-10سياسي

توزیع 2 هزار پُرس غذای گرم بین خانواده های نیازمند در امیرکلای بابل


امسال 2 هزار بسته غذای گرم را بین 22 پایگاه بسیج شهر امیرکلا با عنوان سفره ولایت تقسیم کردیم تا از طریق پایگاه ها در محلات شهر امیرکلا توزیع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت الاسلام باباییان امام جمعه شهر امیرکلا با بیان اینکه همه ساله در ماه مبارک رمضان برنامه سفره ولایت در امیرکلا برپا می شود، اظهار کرد: منشا این برنامه از دفتر مقام معظم رهبری است، همه ساله مبلغی را از دفتر رهبری واریز و ما براساس آن، مراسم سفره ولایت را برگزار می کنیم.

وی با اشاره به اینکه سال های قبل مراسم به صورت افطاری و با حضور مردمی صورت می گرفت، گفت: از سال گذشته به دلیل شرایط کرونایی غذای گرم و آماده به صورت بسته بندی شده و بهداشتی توزیع می شود.

امام جمعه امیرکلا با اعلام اینکه امسال 2 هزار بسته غذای گرم را بین 22 پایگاه بسیج شهر امیرکلا تقسیم کردیم تا از طریق پایگاه ها در محلات شهر امیرکلا توزیع شود،افزود: از دفتر مقام معظم رهبری، نماینده ولی فقیه در استان و خیرانی که کمک کردن تا این مراسم به خوبی اجرا شود سپاسگزارم.

 باباییان اضافه کرد: نظام اقتصادی اسلام طوری برنامه ریزی شد تا هیچ فقیری در جامعه نباشد، در دعای روزانه ماه مبارک رمضان نیز اشاره شد خدایا به ما توفیق ده تا مستمندان را کمک کنیم، اسرا آزاد بشن، بدهی مردم داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 2 هزار پُرس غذای گرم بین خانواده های نیازمند در امیرکلای بابل

توزیع 2 هزار پُرس غذای گرم بین خانواده های نیازمند در امیرکلای بابل