مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 04:302021-05-10سياسي

6 قشلاق اهر فاقد شبکه تأمین آب دائم است


در زمان حاضر 6 قشلاق این شهرستان فاقد شبکه تأمین آب دائم است.

- فرماندار اهر گفت: در زمان حاضر 6 قشلاق این شهرستان فاقد شبکه تأمین آب دائم است و باید آبرسانی سیار به مناطق عشایری به پایان برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از ایرنا، رسول خدابخش روز دوشنبه در جلسه شورای عشایری شهرستان اهر افزود: تلاش می کنیم امسال با تأمین منابع مالی، عشایر ساکن 6 قشلاق از منابع آبی دائم بهره مند شوند.

وی بر لزوم احیای ایل راه های عشایری در منطقه ارسباران تأکید کرد و افزود: امسال 60 کیلومتر از راه ارتباطی روستاها و مناطق عشایری اهر احداث و زیرسازی می شود.

فرماندار اهر گفت: اهر و هریس 260 کیلومتر ایل راه دارند که به دلیل کمبود اعتبارات، تنها 140 کیلومتر از راه های عشایری این دو شهرستان بازسازی و احداث شده است.

خدابخش در ادامه با اشاره به این که واگذاری دفترچه دام عشایر می تواند از قاچاق دام مولد به نام عشایر جلوگیری کند، ادامه داد: از سال گذشته با معضل قاچاق دام در شهرستان اهر روبرو هستیم، از این رو انتظار داریم تا با شناسنامه دار کردن دام عشایر از قاچاق دام به نام عشایر جلوگیری شود.

وی از توزیع 4هزار تُن نهاده های دامی در بین عشایر شهرستان اهر خبر داد و افزود: نیازمندی جامعه عشایری به نهاده های دامی در شهرستان اهر هنوز برطرف نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 قشلاق اهر فاقد شبکه تأمین آب دائم است

6 قشلاق اهر فاقد شبکه تأمین آب دائم است