مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 04:152021-05-10سياسي

دستور رییسی برای تسهیل صدور مجوز کسب و کار ها


یک کارآفرین چرا باید برای گرفتن یک مجوز به 18 مرکز و ساختمان مراجعه کند و با مراکز مختلف تماس بگیرد و مدت ها معطل بماند و در نهایت دچار پشیمانی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم از همدان، آیت الله سید ابراهیم رییسی در نشست خبری پایان سفر به استان همدان اظهار کرد: این سفر باید زودتر انجام می شد و در شرایط رعایت اصول بهداشتی در رابطه با کرونا تلاش شد تا با کمترین ظرفیت جلسات را داشته باشیم.

وی افزود: یکی از مسائل مهم امروز در پرتوی تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی موضوع تولید است که در این رابطه نشستی را با مدیران و برخی از تولیدکنندگان داشتیم و با حضور مسئولان اجرایی و استاندار محترم موانع و مشکلاتی مطرح شد که بخشی از این مشکلات به نظر ما حتما در استان قابل رفع و برخی دیگر نیز در مرکز قابل حل است.

مجموعه این اقدامات می تواند به رونق تولید، ایجاد اشتغال و رفع بیکاری در استان حتما کمک کند.

آیت الله رییسی ادامه داد: بازدیدی که از کارخانه صنایع غذایی داشتیم گواه بر همین بود که باید اقدام متفاوتی انجام داد که ما در آنجا اعلام کردیم ظرف یک ماه کارخانه کیوان راه بیفتد.

برداشت ما بر اساس صحبت هایی که با مسئولان استانی و استاندار محترم داشتیم این است که ظرف 10 روز آینده چرخ های تولید این کارخانه به حرکت بیفتد و ان شاالله روز به روز ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور رییسی برای تسهیل صدور مجوز کسب و کار ها

دستور رییسی برای تسهیل صدور مجوز کسب و کار ها