مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 04:052021-05-10اقتصادي

توزیع اقلام تنظیم بازار فاروج عادلانه انجام می شود


مدیر صنعت، معدن و تجارت شهرستان فاروج گفت: با مشارکت گروه جهادی سردار سلیمانی و با تعریف سامانه ای، توزیع اقلام تنظیم بازار، عادلانه انجام می شود.

- خبرنگار مهر اظهار کرد: با اجرای طرحی، سرپرست خانوار با ارسال پیامکی با محتوای شماره ملی و آدرس محل سکونت به شماره سامانه ای که برای این طرح طراحی شده از محل توزیع و زمان تهیه اقلام تنظیم بازار مطلع می شود.

مدیر صنعت، معدن و تجارت فاروج ادامه داد: این طرح برای حذف صف در زمان توزیع اقلام تنظیم بازار اجرایی شده و محدود به سطح شهر نیست و روستاییان نیز با ارسال نام روستا و شماره ملی سرپرست خانوار می توانند از این سامانه برخوردار شوند.

وی افزود: از زمان دریافت پیامک، خانوارها به مدت سه روز برای دریافت اقلام تنظیم بازار خود از فروشگاه اعلام شده، فرصت دارند و در صورت عدم مراجعه، بعد از گذشت مدت زمان اعلام شده سهمیه باطل می شود.

افتخاری ادامه داد: با توجه به اطلاع رسانی انجام شده در فضای مجازی در خصوص شماره سامانه، تیمی پیامک های ارسال شده را پالایش می کنند تا اقلام فقط به اهالی شهرستان فاروج برسد.

مدیر صنعت، معدن و تجارت فاروج با اشاره به اینکه نیازی به حضور روستاییان برای دریافت اقلام در شهر نیست گفت: واحد صنفی پروانه دار روستاها، عامل توزیع اقلام می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع اقلام تنظیم بازار فاروج عادلانه انجام می شود

توزیع اقلام تنظیم بازار فاروج عادلانه انجام می شود