مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 04:052021-05-10سياسي

از اختراع پهپاد برد بلندبا تامین انرژی خورشیدی تا چشم به راه بودن برای تجاری سازی


عرفان محمودی نماینده یک گروه از مخترعان جوان مازندران که ربات عیب یاب خطوط انرژی و پهپاد برد بلند که با تامین انرژی خورشیدی در مقصد اختراع کردند، - خبرگزاری فارس مازندران ـ زری طاهری پرکوهی شاید مناسبتی نداشته باشد اگر در این روزها به مهم ترین اختراعات اخیر اشاره کنیم، ولی وقتی پای کسب مدال طلا آن هم در رقابت های جهانی به میان می آید بدون وقفه پیگیر جزییات ماجرا می شویم، چرا که این قبیل اخبار روح امید را در جامعه تقویت می کنند.

همان طور که می دانیم اختراع به معنای نوآوری در تولید است که نیاز به ثبت و شناسایی دارد، هر آن چیزی که برای بار اول به منصه ظهور برسد و در جای خود بی بدیل باشد را اختراع و فردی که موفق به تولید شده مخترع می خوانیم، مخترعان افرادی کنجکاو، زیرک با روحیه نوآوری و خلاقیت هستند.

مردم دیار سر سبز مازندران تاکنون موفقیت های زیادی در زمینه اختراع و نوآوری کسب کردند که در محدوده زمان و مکانی خاصی صورت نگرفته و هر کدام جای بحث و تقدیر دارد، اما شاهد این بار اختراعی متفاوت و تازه توسط گروهی از جوانان مازندرانی هستیم که افتخاری برای استان و کشور در جهان هستند.

جوانان نخبه مازندرانی که اخیرا برنده مدال طلای جهانی 1l1W سازمان جهانی مالکیت معنوی اختراعات با حمایت؛ اوراکل، ناسا گوگل، مایکروسافت، آمازون و فیس بوک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از اختراع پهپاد برد بلندبا تامین انرژی خورشیدی تا چشم به راه بودن برای تجاری سازی

از اختراع پهپاد برد بلندبا تامین انرژی خورشیدی تا چشم به راه بودن برای تجاری سازی