مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 03:452021-05-10سياسي

معضل پل های بدون حفاظ روستای وانشان


رییس شورای اسلامی روستای وانشان گفت: در اسفندماه سال 99 بخشدار و مدیر آبفا گلپایگان از پل های بدون حفاظ روستای وانشان بازدید کردند و قرار شد مشخصات فنی حفاظ ها را به دهیاری اعلام کنند، - ایسنا/اصفهان رییس شورای اسلامی روستای وانشان گفت: در اسفندماه سال 99 بخشدار و مدیر آبفا گلپایگان از پل های بدون حفاظ روستای وانشان بازدید کردند و قرار شد مشخصات فنی حفاظ ها را به دهیاری اعلام کنند، اما هنوز اعلام نکرده اند.

علی اکبر زندی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: تعدادی پل در روستا وجود دارد که مردم، کشاورزان و دامداران از آن ها عبور می کنند و با وجودی که قدمت این پل ها به 50 سال می رسد، اما هنوز حفاظ ندارند.

از سال 1396 که برای یکی از روستاییان حادثه ای رخ داد از طریق بخشداری، بنیاد مسکن و امور آب گلپایگان دنبال رفع این مسئله بودیم، اما باوجود پیگیری های مختلف و بازدیدهای این سه بخش، هنوز هیچ اقدامی برای حل این مشکل انجام نشده است.

وی ادامه داد: در سال های 1398 و 1399 درخواست کردیم که حداقل مشخصات فنی حفاظ های مورد نظر را به دهیاری اعلام کنند تا از طریق بودجه روستا، آن ها را خریداری و نصب کنیم، اما هنوز این کار هم نشده است.

در اسفندماه سال گذشته بخشدار و مدیر آبفا گلپایگان از این پل ها بازدید کردند و قول دادند مشخصات فنی حفاظ ها را به دهیاری اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معضل پل های بدون حفاظ روستای وانشان

معضل پل های بدون حفاظ روستای وانشان