مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 03:302021-05-10اقتصادي

ضرورت تدوین برنامه های جهشی در بخش کشاورزی


استاندار خراسان جنوبی بر ضرورت تدوین برنامه های جهشی در بخش کشاورزی تأکید کرد و گفت: برای آنکه بتوانیم در تولیدات کشاورزی استان ارزش افزوده ایجاد کرده، - ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی بر ضرورت تدوین برنامه های جهشی در بخش کشاورزی تأکید کرد و گفت: برای آنکه بتوانیم در تولیدات کشاورزی استان ارزش افزوده ایجاد کرده، میزان تولید را در واحد سطح افزایش دهیم و محصولات را به لحاظ کیفی ارتقاء بخشیم، لازم است برنامه ریزی تخصصی، فنی و علمی متناسب با آن را داشته باشیم.

حمید ملانوری، روز گذشته 19 اردیبهشت در جلسه شورای کشاورزی استان اظهار کرد: بخش کشاورزی، یکی از محورها و پیشران های مهم اقتصادی استان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به این که حدود 85 هزار نفر از جمعیت استان را بهره برداران بخش کشاورزی تشکیل می دهند، ادامه داد: 30 درصد اقتصاد استان وابسته به این بخش است و 10 درصد اشتغال مستقیم خراسان جنوبی نیز به کشاورزی مرتبط است.

استاندار به کم بارش بودن خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: با توجه به محدود بودن منابع آبی، استان را باید در بخش های آب کشاورزی، شرب، صنعت و خدمات مدیریت کرد.

ملانوری، هم افزایی مثبت بین دستگاهی را به عنوان رمزجهش در همه شاخصه های استان از جمله کشاورزی نام برد و اظهار کرد: برای اینکه در بخش کشاورزی شاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تدوین برنامه های جهشی در بخش کشاورزی

ضرورت تدوین برنامه های جهشی در بخش کشاورزی