مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 02:102021-05-09سياسي

مروری بر زندگی شهیدان «ابراهیمی هراب»


«حاجیه فاطمه سلطان باقرزاده برومند»، همسر مکرم شهید «حمزه علی ابراهیمی هراب» و مادر شهیدان «ابراهیم و رضا ابراهیمی هراب» از تبریز و دارنده نشان ملی ایثار به شهیدانش پیوست.

- حاجیه فاطمه سلطان باقرزاده برومند ، همسر مکرم شهید حمزه علی ابراهیمی هراب و مادر شهیدان ابراهیم و رضا ابراهیمی هراب از تبریز و دارنده نشان ملی ایثار به شهیدانش پیوست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بانو حاجیه فاطمه سلطان باقرزاده برومند ، همسر مکرم شهید حمزه علی ابراهیمی هراب و مادر شهیدان ابراهیم و رضا ابراهیمی هراب و دارنده نشان ملی ایثار، پس از سال ها انتظار و فراق، دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

پیکر مادر معظم شهیدان ابراهیمی هراب، امروز دوشنبه 20 اردیبهشت ماه 1400 در جوار گلزار مطهر شهدای ملک عباسی تبریز تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

ابراهیم ابراهیمی هراب نخستین شهید این خانواده، متولد 3 فروردین 1338 به اتفاق پدرش در دفاع از میهن اسلامی ایران در جبهه های حق علیه باطل حضور داشت و در 23 اردیبهشت 1360 در جبهه سوسنگرد به شهادت رسید.

حمزه علی ابراهیمی هراب از مبارزان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و پدر معظم شهید متولد 25 شهریور 1306 در 22 فروردین 1362 پس از فرزندش به فیض شهادت نائل آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مروری بر زندگی شهیدان «ابراهیمی هراب»

مروری بر زندگی شهیدان «ابراهیمی هراب»