مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 00:502021-05-09ورزشي

انتظاری: نفت با فکری به آرامش رسیده است / وقفه ها اذیت کننده هستند


هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسیلمان می گوید این تیم با آمدن فکری به ساحل آرامش رسیده و به وضعیت خود در جدول سر و سامان داده است.

- ایسنا/خوزستان هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسیلمان می گوید این تیم با آمدن فکری به ساحل آرامش رسیده و به وضعیت خود در جدول سر و سامان داده است.

نیما انتظاری در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: با آمدن فکری به نفت مسجدسلیمان، تیم به ساحل آرامش رسیده است و در دو بازی تحت نظارت او به چهار امتیاز خیلی خوب دست پیدا کرده ایم و توانسته ایم به وضعیت مان در جدول سر و سامان دهیم.

امیدوارم این روند را تا پایان مسابقات ادامه دهیم.

وی بیان کرد: شرایط فصل بیستم برای نفت با وضعیت آن در فصل قبل متفاوت است زیرا تجریه بازیکنان فعلی خیلی کمتر بود؛ در ابتدای فصل نیز باتوجه به این که وضعیت مالی و مالکیت باشگاه مشخص نبود، آقای حسینی وقتی به نفت آمد مجبور شد کار خود را با بازیکنان جویای نام شروع کند.

بازیکنانی که حتی خیلی از آن ها از رده سنی جوانان بودند.

اما با عملکردی که در نیم فصل اول داشتیم، این انتظار را ایجاد کردیم که می توانیم روند خوب فصل قبل را برای نفت تکرار کنیم.

این بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: اکنون نیز در حال تلاش هستیم تا ماندن نفت در لیگ قطعی شود و حتی می توانیم در ادامه به تک رقمی شدن هم فکر کنیم زیرا بازیکنان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظاری: نفت با فکری به آرامش رسیده است / وقفه ها اذیت کننده هستند

انتظاری: نفت با فکری به آرامش رسیده است / وقفه ها اذیت کننده هستند