مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 00:152021-05-09اقتصادي

کاهش یا افزایش صادرات؟/ نظر تجار با مسئولان متفاوت است


این روزها و ماه ها با افزایش التهابات اقتصادی، تجار و بازرگانان با مشکلات زیادی در بحث صادرات محصولات تولیدی در کشور مواجه هستند، نوسانات نرخ ارز، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری این روزها و ماه ها با افزایش التهابات اقتصادی، تجار و بازرگانان با مشکلات زیادی در بحث صادرات محصولات تولیدی در کشور مواجه هستند، نوسانات نرخ ارز، تحریم های اقتصادی، انسداد مرزها در سال گذشته به علت شیوع کرونا و .

از جمله مشکلات تولیدکنندگان در صادرات محصولاتشان بود، آمارهای ارائه شده از سوی گمرک در سال جاری نشان دهنده افزایش میزان صادرات است، اما تجار از کاهش انگیزه برای صادرات خبر می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قطعا صادارت برای واحدهای تولیدی بزرگ یک امر ضروری محسوب می شود تا بتوانند با این کار در گود رقابت بمانند و همچنین از این طریق بخشی از هزینه های بالای تولید را نیز جبران کنند، موانع پیش روی تولید و صادرات می تواند موجب بی انگیزگی و ناامیدی فعالان در این حوزه شود.

نوسانات نرخ ارز در یکسال اخیر به بالاترین میزان خود رسیده است، افزایش و کاهش یکباره نرخ ارز به سرعت تاثیر خود را بر تولید و صادرات می گذارد، اگر مواد اولیه واحد تولیدی با نرخ ارز بالا تهیه شود و به یکباره نرخ ارز کاهش پیدا کند، قطعا تولیدکننده اگر بخواهد با نرخ ارز پایین محصول خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش یا افزایش صادرات؟/ نظر تجار با مسئولان متفاوت است

کاهش یا افزایش صادرات؟/ نظر تجار با مسئولان متفاوت است