مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 00:102021-05-09سياسي

کوی «شیخ جراح»


کوی شیخ جراح، محور اصلی اعتراضات فلسطینی های ساکن قدس شریف و بالتبع سایر فلسطینی هایی است که در این شب های ماه مبارک رمضان، مسجدالاقصی را به کانون مبارزه سخت خود با اشغالگران مبدل کرده اند و می روند که انتفاضه ای متفاوت رقم بزنند تا نقطه عطفی در مبارزات .

- کوی شیخ جراح، محور اصلی اعتراضات فلسطینی های ساکن قدس شریف و بالتبع سایر فلسطینی هایی است که در این شب های ماه مبارک رمضان، مسجدالاقصی را به کانون مبارزه سخت خود با اشغالگران مبدل کرده اند و می روند که انتفاضه ای متفاوت رقم بزنند تا نقطه عطفی در مبارزات آزادی بخش این ملت بزرگ باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس خامه یار، رایزن فرهنگی سفارت کشورمان در لبنان در یادداشتی نوشته است: جوانان و نوجوانان فلسطینی، این شب ها صحنه هایی زیبا از عزم و اراده شگفت آور خود در بازپس گیری حقوق، سرزمین، خانه و کاشانه شان خلق کرده و در حمایت از اماکن مقدس اسلامی و بویژه مسجدالاقصی و جلوگیری از یهودی سازی شهر و کوی و برزنشان به نمایش گذاشته اند.

فلسطینی ها به رغم سرکوب وحشیانه و ددمنشانه دشمن، طی چند شب گذشته با تقدیم بیش از 300 شهید و زخمی، همچنان در جلوگیری از آوارگی مجدد بیش از 500 فلسطینی و مصادره خانه های باقیمانده شان در محله های قدس شرقی با قدرت به مبارزه ادامه می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوی «شیخ جراح»

کوی «شیخ جراح»