مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 21:352021-05-09سياسي

اعتبارات مصوب استان بوشهر در سال جاری دو برابر شد


رییس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش دو برابری اعتبارات مصوب استان در سال جاری گفت: اعتبارات استان به هزار و 800 میلیارد تومان رسید.

- ، عبدالکریم جمیری عصر یکشنبه در نشست با مسئولان دستگاه های اجرایی استان بوشهر اظهار داشت: شرایط خاص و ویژه ای را در حوزه اعتبارات و بودجه شاهد هستیم و باید بهترین استفاده از بودجه اختصاصی شود.

وی با بیان اینکه برای پاسخگویی به نیازهای بودجه ای باید بهترین عملکرد را در زمینه هزینه کردها شاهد باشیم، تصریح کرد: پیگیری و تلاش بیشتر برای جذب اعتبارات ملی در تکمیل پروژه ها ضروری است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش دو برابری اعتبارات مصوب استان در سال جاری گفت: اعتبارات استان بوشهر به هزار و 800 میلیارد تومان رسید.

جمیری با بیان اینکه توزیع 50 میلیارد تومان از اعتبارات با نظر نمایندگان توزیع می شود خاطرنشان کرد: این مبلغ برای توزیع بین شهرستان های استان بوشهر در اختیار نمایندگان استان قرار گرفته است.

وی به کیفیت پایین راه های روستایی در استان بوشهر اشاره کرد و افزود: باید پروژه های حوزه راه استان بوشهر تکمیل شوند و راه های موجود مرمت و بازسازی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات مصوب استان بوشهر در سال جاری دو برابر شد

اعتبارات مصوب استان بوشهر در سال جاری دو برابر شد