مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 19:152021-05-09اقتصادي

ممنوعیت سفر در خوزستان در تعطیلات پایان هفته


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان با اشاره به نحوه اجرا و مدیریت محدودیت های کرونایی در تعطیلات عید سعید فطر توسط پلیس، گفت: خودروهایی که در شهرهای قرمز تردد کنند یک میلیون تومان و خودروهایی که در شهرهای نارنجی و زرد تردد کنند مبلغ 500 هزار تومان جریمه می شوند.

- ایسنا/خوزستان معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان با اشاره به نحوه اجرا و مدیریت محدودیت های کرونایی در تعطیلات عید سعید فطر توسط پلیس، گفت: خودروهایی که در شهرهای قرمز تردد کنند یک میلیون تومان و خودروهایی که در شهرهای نارنجی و زرد تردد کنند مبلغ 500 هزار تومان جریمه می شوند.

سرهنگ حکیم عبداللهی در خصوص نحوه اجرا و مدیریت محدودیت های کرونایی در تعطیلات عید سعید فطر توسط پلیس اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا برای این ایام محدودیت هایی در نظر گرفته شده است که از روز سه شنبه 21 اردیبهشت ماه تا روز شنبه 25 اردیبهشت ماه در سطح استان خوزستان محدودیت های تردد اعمال خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: از مردم عزیز خواستاریم که همچنان با برادران خود در نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی در اجرای این محدودیت ها همکاری های لازم را داشته باشند و در این ایام از هرگونه سفر پرهیز کنند زیرا اعمال ممنوعیت ترددها در این ایا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت سفر در خوزستان در تعطیلات پایان هفته

ممنوعیت سفر در خوزستان در تعطیلات پایان هفته