مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 18:352021-05-09سياسي

تشکیل دولت انقلابی زمینه ساز تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است


دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلابی خرم آباد تاکید کرد: تشکیل دولت انقلابی زمینه ساز تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است.

- ، نادر بازگیر ضمن تاکید بر تحقق فرامین رهبری مبنی بر تشکیل دولت جوان و انقلابی، اظهار داشت: شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان تمام تلاش خود را راستای تحقق این مهم به کار خواهد گرفت.

وی عنوان کرد: تردیدی نیست که پایه گذاری دولت انقلابی ضمن ایجاد نشاط و امید به زندگی، موجب توسعه و پیشرفت ایران اسلامی در تمامی عرصه های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و… و.

می شود.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلابی خرم آباد با بیان اینکه تشکیل دولت انقلابی زمینه ساز تحقق بیانیه گام دوم و در نهایت تمدن اسلامی است، افزود: از این رو انتظار می رود نیروهای انقلابی با وحدت، انسجام و همبستگی زیرساخت های لازم برای تشکیل چنین دولتی را فراهم کنند.

وی با تاکید بر اینکه نیروهای انقلابی با وحدت و هماهنگی در راستای ایجاد دولت جوان و حزب الهی تلاش می کند، از برگزاری جلسات متعدد برای انسجام بخشی به فعالیت ها و اقدامات اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلابی در خرم آباد خبر داد.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلابی خرم آباد با اشاره به ثبت نام 1800 نفر از این شهرستان در سایت شورا، گفت: در همین راستا طی روزهای گذشته رؤسای کمیته و کانون های شهرستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل دولت انقلابی زمینه ساز تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است

تشکیل دولت انقلابی زمینه ساز تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است