مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 18:352021-05-09پزشكي

موارد ابتلای جدید در مازندران بازهم سه رقمی شد


طی 24 ساعت گذشته تعداد 156 بیمار کرونایی به جمع بیماران در مازندران اضافه شد و باز هم موارد ابتلا سه رقمی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، تجربه روزهای کرونایی و گذر مازندران از چهار موج کرونایی ثابت کرده که باید پروتکل های بهداشتی جدی گرفته شود.

این روزها پانزدهمین ماه از شیوع کرونایی و همزمانی با موج چهارم کرونایی روزهای پرتب و تابی را برای مازندرانی ها رقم زده که باتوجه به تعطیلات عیدفطر  تاکید بر رعایت مسائل بهداشتی است.

دکتر سید عباس موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این باره گفت:  طی 24 ساعت گذشته تعداد 119 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی افزود: طی همین مدت تعداد 170 نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: هم اکنون  583 نفر مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد 136 نفر نیز  با علائم حاد تنفسی در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند.

موسوی  با اشاره به سرعت بالا و سطح وسیع موج چهارم شیوع کرونا نسبت به موج های قبلی بر اعمال سختگیری های بیشتر برای رعایت پروتکل ها تاکید کرد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موارد ابتلای جدید در مازندران بازهم سه رقمی شد

موارد ابتلای جدید در مازندران بازهم سه رقمی شد