مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 18:052021-05-09حوادث

آتش سوزی در کوه گیسکان مهار شد


ساعت 6 صبح روز شنبه 18 اردیبهشت، در پی تماس تلفنی گزارش مردمی با موضوع آتش سوزی در مراتع عمومی روستای جمغاری، نیروهای حفاظتی پاسگاه ویژه منابع طبیعی دشتستان از جاده روستای لَرده و پرسنل حفاظتی بخش ارم از سمت تنگ ارم به منطقه اعزام شدند.

- ایسنا/بوشهر ساعت 6 صبح روز شنبه 18 اردیبهشت، در پی تماس تلفنی گزارش مردمی با موضوع آتش سوزی در مراتع عمومی روستای جمغاری، نیروهای حفاظتی پاسگاه ویژه منابع طبیعی دشتستان از جاده روستای لَرده و پرسنل حفاظتی بخش ارم از سمت تنگ ارم به منطقه اعزام شدند.

با توجه به وسعت و حجم آتش، هماهنگی های لازم با فرماندهی یگان حفاظت استان و اطلاع رسانی عمومی به جامعه محلی نیز به صورت همزمان انجام شد.

با هماهنگی نیروهای مردمی و منابع طبیعی، عملیات اطفاء حریق با گستردگی بیشتری پیگیری شد اما با نزدیک شدن به ساعات ظهر و افزایش دما شرایط برای ادامه کار سخت بود.

با شروع وزش باد مخالف، آتش غیرقابل مهار شده و به سرعت شروع به پیش روی نموده تا جایی که با ورود به مناطق صعب العبور، از دسترس خارج گردید.

ضرورت تسریع در عملیات اطفاء موجب فراخواندن یک هلیکوپتر به منطقه شد و از ساعت 17 تعداد بیشتری از نیروهای مردمی و پرسنل یگان حفاظت سایر شهرستان ها که در محل حادثه حضور داشتند، توسط بالگرد به منطقه مورد حریق منتقل شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی در کوه گیسکان مهار شد

آتش سوزی در کوه گیسکان مهار شد