مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 17:202021-05-09بين الملل

رایزنی پادشاه اردن با محمود عباس


رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در تماس با پادشاه اردن درباره تنش های جاری در بیت المقدس گفتگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، محمود عباس ، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در تماس با پادشاه اردن درباره تنش های جاری در بیت المقدس گفتگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رسمی فلسطین وفا ، محمود عباس با پادشاه اردن در این تماس تلفنی درباره مساله فلسطین و اوضاع خطرناک و پرتنش بیت المقدس، تعرض نیرو های اسراییلی به نمازگزاران در مسجد الاقصی، تجاوزات برنامه ریزی شده اسراییل به فلسطینیان ساکن منطقه الشیخ جراح رایزنی کرد.

دو طرف همچنین بر تداوم هماهنگی، همکاری و تحرکات مشترک در همه زمینه ها برای توقف تجاوزات اسراییل بر بیت المقدس و اهالی آن تاکید کردند.

به نقل از میدل ایست نیوز، پس از حمله شب گذشته نیرو های اسراییلی به نمازگزاران و عبادت کنندگان در مسجد الاقصی و معترضان اطراف بیت المقدس که باعث زخمی شدن و بازداشت ده ها فلسطینی شد، در ساعات اولیه صبح امروز آرامش به مسجد الاقصی بازگشت.

حدود 90 هزار نمازگزار در شب 27 ماه رمضان که با فضیلت ترین شب این ماه در مذهب اهل سنت است در مسجد الاقصی نماز به جای آوردند.

بامداد امروز جمعیت هلال احمر فلسطین اعلام کرد که شمار مجروحان در این درگیری ها به 90 تن رسیده که 30 تن از آن ها به بیمارستان منتقل شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی پادشاه اردن با محمود عباس

رایزنی پادشاه اردن با محمود عباس