مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 16:502021-05-09اقتصادي

انجام 860 ماموریت توسط گروه های جهادی در رودسر


فرمانده سپاه ناحیه رودسر با اشاره به افزایش تعداد گروه های جهادی این شهرستان به 281 گروه، گفت: این گروه ها 860 مأموریت در راستای محرومیت زدایی انجام داده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ محمد اسماعیل حسنی عصر یکشنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به رسالت بسیج سازندگی در حوزه محرومیت زدایی، اظهار کرد: در همین راستا بسیج سازندگی سپاه ناحیه رودسر بیش از 46 میلیارد ریال برای ساخت مسکن مددجویان سرمایه گذاری کرده است.

وی افزود: تاکنون و بر اساس تفاهم نامه همکاری سپاه و بهزیستی و کمیته امداد 136 و احد مسکن مددجویی در رودسر ساخته و واگذار شده است.

فرمانده سپاه ناحیه رودسر با اشاره به برخی از اقدامات بسیج سازندگی در شهرستان، اظهار کرد: تأمین آب شرب در قالب احداث 10 مخزن آب در اشکورات با بهره مندی 720 خانوار، ترمیم و بازسازی 45 کیلومتر راه روستایی اشکورات بخشی از این اقدامات است.

وی با بیان اینکه تعداد گروه های جهادی بسیج سازندگی رودسر نیز از 23 گروه به 281 گروه در سال گذشته افزایش یافته است، گفت: در این گروه های جهادی که سه هزار بسیجی فعال هستند و 860 مأموریت انجام شده است.

فرمانده سپاه ناحیه رودسر همچنین به موضوع کرونا و حضور بسیج و سپاه در عرصه های مختلف اشاره و اضافه کرد: در چهار مرحله به بیش 24 هزار خانوار کمک معیشتی به ارزش 63 میلیارد ری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 860 ماموریت توسط گروه های جهادی در رودسر

انجام 860 ماموریت توسط گروه های جهادی در رودسر