مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 16:402021-05-09بين الملل

تظاهرات در انگلیس و هلند در اعتراض به حملات رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی


هزاران تظاهرکننده از اقلیت های فلسطینی و اقلیت های اسلامی و عربی در کنار انگلیسی ها در مقابل مقر دولت این کشور در لندن و میادین اصلی در چند شهر انگلیس تظاهرات کردند.

- هزاران تظاهرکننده از اقلیت های فلسطینی و اقلیت های اسلامی و عربی در کنار انگلیسی ها در مقابل مقر دولت این کشور در لندن و میادین اصلی در چند شهر انگلیس تظاهرات کردند.

همچنین جمعیت فلسطینان هلند در اعتراض به ظلم و جنایات اسراییل در قدس اشغالی در میدان دام آمستردام تظاهرات اعتراضی برگزار کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی، این تظاهرات به درخواست همایش فلسطینی در انگلیس و چند موسسه دیگر فلسطینی و انگلیسی در اعتراض به تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مسجد الاقصی و نمازگزاران و نگهبانان مسجد الاقصی و در اعتراض به تسویه حساب نژادی و کوچاندن 28 خانوار فلسطینی ساکن محله الشیخ جراح قدس انجام گرفت.

در این تجمعات بر ایستادگی فلسطینی ها درود فرستاده شده و بر لزوم ادامه همبستگی و فعالیت های مردمی تا زمان شکست دولت اشغالگر در یهودی سازی قدس تاکید شد.

تظاهرکنندگان از دولت انگلیس خواستند تنها به دولت اشغالگر هشدار ندهد بلکه به وظیفه اخلاقی و انسانی و سیاسی خود عمل کند و علیه اشغالگر متجاوز بایستد و تلاش های واقعی برای توقف این جنایات صورت د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات در انگلیس و هلند در اعتراض به حملات رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی

تظاهرات در انگلیس و هلند در اعتراض به حملات رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی