مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 16:352021-05-09سياسي

توقف صدور برگ تردد برای زنجانی ها


در سه روز آتی صدور برگ تردد برای همشهریان متوقف شده و همچنین برگ تردد صادر شده توسط سایر استان ها قابل قبول نیست.

- ایسنا/زنجان فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: در سه روز آتی صدور برگ تردد برای همشهریان متوقف شده و همچنین برگ تردد صادر شده توسط سایر استان ها قابل قبول نیست.

سردار رحیم جهانبخش عصر امروز (19 اردیبهشت) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا که در محل استانداری زنجان برگزار شد، اظهار کرد: براساس تدابیر ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا، همچنان محدودیت های تردد در محورهای مواصلاتی و تردد در ساعت 22 الی 3 بامداد در استان برقرار است.

وی با بیان اینکه طی سه روز اخیر حدود 6 هزار فقره اعمال قانون در استان صورت گرفته است، افزود: رسانه های استان باید به بحث محدودیت های تردد و اعمال آن تاکید کنند تا بدون جریمه این محدودیت ها اعمال شود و شهروندان دچار خسارت مادی نشوند.

این مسئول در رابطه با محدودیت های تعطیلات ایام عید سعید فطر، تصریح کرد: بنا بر ابلاغ کشوری، مجوزی برای ترددهای در سه روز آتی صادر نخواهد شد و این امر متوقف می شود.

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه در بحث کنترل خودروها در سه روز آتی مجوزهای تردد صادره از سایر استان ها قابل قبول نیست، خاطرنشان کرد: مسیرهای استان بسته نمی شود ولی افراد متخلف اعم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف صدور برگ تردد برای زنجانی ها

توقف صدور برگ تردد برای زنجانی ها