مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 16:252021-05-09سياسي

ترورهای بزدلانه تاثیری بر اراده راسخ ملت افغانستان ندارد


رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی خطاب به رییس ولسی جرگه افغانستان گفت: ترورهای کور و بزدلانه تاثیری بر اراده راسخ ملت افغانستان ندارد.

- ، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در نامه ای خطاب به رییس ولسی جرگه جمهوری افغانستان ضمن محکومیت حادثه تروریستی اخیر در کابل که به شهادت جمعی دانش آموزان منجر شد، گفت: چنین ترورهای کور و بزدلانه ای تأثیری بر اراده راسخ ملت دوست و برادر افغانستان و در تحقق امنیت پایدار، توسعه و سازندگی و تعیین سرنوشت آنها نخواهد داشت.

متن پیام به شرح زیر است: جناب آقای میررحمان رحمانی رییس محترم ولسی جرگه جمهوری اسلامی افغانستان سلام علیکم و رحمه الله و برکاته با نهایت تأسف و تأثر از وقوع انفجار تروریستی ناجوانمردانه در کابل و شهید و مجروح شدن تعدادی از دانش آموزان و هموطنانتان مطلع شدم.

اینجانب ضمن محکومیت شدید این حمله تروریستی که در روزهای ماه مبارک رمضان کام ملت مقاوم افغانستان را تلخ کرد، از درگاه خداوند منان برای شهدای این حادثه علو درجات، برای مجروحان شفای عاجل و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم.

مطمئن هستم چنین ترورهای کور و بزدلانه ای تأثیری بر اراده راسخ ملت کشور دوست و برادر افغانستان در تحقق امنیت پایدار، توسعه و سازندگی و تعیین سرنوشت خود نخواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترورهای بزدلانه تاثیری بر اراده راسخ ملت افغانستان ندارد

ترورهای بزدلانه تاثیری بر اراده راسخ ملت افغانستان ندارد