مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 16:252021-05-09بين الملل

دمشق: اقدام صهیونیست ها در قدس پاکسازی نژادی است


وزارت خارجه سوریه در بیانیه ای با محکوم کردن شدید رفتار وحشیانه صهیونیست ها، اقدامات آنها در قدس را پاکسازی نژادی توصیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت امور خارجه سوریه در بیانیه ای رفتار وحشیانیه غیرانسانی نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست علیه مردم فلسطین را شدیدا  محکوم کرد.

در بیانیه وزارت خارجه سوریه آمده است: اقدامات اشغالگران اسراییلی علیه فلسطینیان در محله الشیخ الجراح عملیات پاکسازی نژادی بوده که نیازمند بازخواست مقامات اشغالگر اسراییلی در شورای امنیت سازمان ملل است .

وزارت خارجه سوریه با تاکید بر حق آزادی کامل ملت فلسطین، خواستار پایان اشغال سرزمین فلسطینیان و تشکیل دولت مستقل فلسطینی به پایتختی قدس شریف شد.

در حالی که دامنه اعتراض فلسطینی ها به طرح های رژیم صهیونیستی برای یهودی سازی قدس و اقدامات تحریک آمیز صهیونیست ها از جمله اقدام برای تصاحب محله الشیخ جراح و اخراج فلسطینی ها از آن افزایش یافته است، بر شدت حملات و درگیری نظامیان صهیونیست با فلسطینیان معترض نیز افزوده شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه الجزیره ، هلال احمر فلسطین، بامداد امروز یکشنبه (9 می)، اعلام کرد که شمار زخمی ها در جریان درگیری خشونـت بار صهیونیست ها با فلسطینی ها در قدس، از شب گذشته تا صبح امروز، به 90 نفر افزایش یافته است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمشق: اقدام صهیونیست ها در قدس پاکسازی نژادی است

دمشق: اقدام صهیونیست ها در قدس پاکسازی نژادی است