مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 16:252021-05-09اقتصادي

افتتاح 94 طرح در مناطق آزاد و ویژه؛ پنج شنبه با دستور رییس جمهور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از صدا و سیما؛ حمیدرضا مؤمنی گفت: این طرح ها که چهارمین مرحله از مجموع طرح های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی است، - افتتاح 94 طرح در مناطق آزاد و ویژه؛ پنج شنبه با دستور رییس جمهور دبیر شورایعالی مناطق آزاد، از بهره برداری از 94 طرح در مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی با اعتبار 6 هزار میلیارد تومانی و ایجاد اشتغال برای سه هزار نفر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از صدا و سیما؛ حمیدرضا مؤمنی گفت: این طرح ها که چهارمین مرحله از مجموع طرح های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی است، پنج شنبه 23 اردیبهشت با حضور ویدئوکنفرانسی رییس جمهور افتتاح خواهد شد.

وی افزود: این طرح ها در حوزه گردشگری، نفت و گاز، صنعت، تولید، انرژی خورشیدی و نیروگاه، شیلات و کشاورزی در مناطق 7 گانه و منطقه آزاد امام خمینی و همچنین مناطق ویژه اقتصادی به بهره برداری خواهد رسید.

مؤمنی با بیان اینکه 94 طرح، در مناطق آزاد قشم، چابهار، ارس، اروند و مناطق ویژه سلفچگان و پیام به بهره برداری خواهد رسید گفت: سهم مناطق آزاد در اجرای این طرح ها، 5 درصد است که به طور عمده به مسائل زیرساختی اختصاص دارد و مابقی به وسیله بخش خصوصی داخلی انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 94 طرح در مناطق آزاد و ویژه؛ پنج شنبه با دستور رییس جمهور

افتتاح 94 طرح در مناطق آزاد و ویژه؛ پنج شنبه با دستور رییس جمهور