مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 16:202021-05-09سياسي

هدایت، نظارت و حمایت وظیفه دولت است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، آیت الله رییسی که به استان همدان سفر کرده است، در شورای اداری این استان اظهار کرد: می خواستند با تحریم ها در صنایع دفاعی و صنعت هسته ای پیشرفت نداشته باشیم، - رییس قوه قضاییه با بیان اینکه خصوصی سازی در برنامه های توسعه کشور موردتاکید بوده است، گفت: هدایت، نظارت و حمایت وظیفه دولت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، آیت الله رییسی که به استان همدان سفر کرده است، در شورای اداری این استان اظهار کرد: می خواستند با تحریم ها در صنایع دفاعی و صنعت هسته ای پیشرفت نداشته باشیم، اما امروز به اعتراف کارشناسان نوآوری های بسیاری در صنایع دفاعی و هسته ای داریم.

رییس دستگاه قضا تاکید کرد: کسانیکه به دنبال خنثی کردن تحریم هستند کار برایشان قابل انجام است.

غربی ها مگر می توانند جلوی پیشرفت ملت ایران را بگیرند؟وی افزود: آنچه رهبر انقلاب در سال پشتیبانی تولید از ما می خواهند همین است.

آیت الله رییسی ادامه داد: در بازدید از کارخانه سوال کردیم مگر مواداولیه از خارج وارد می شود؟ مواداولیه کارخانه نه تنها در سطح کشور بلکه در استان قابل تامین است/برداشت من این بود ظرف 10 روز [هرچند ضرب الاجل 30 روزه داده شد]این کارخانه باید راه بیفتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدایت، نظارت و حمایت وظیفه دولت است

هدایت، نظارت و حمایت وظیفه دولت است