مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 15:552021-05-09سياسي

آیین بهره برداری از نخستین مرکز واکسیناسیون خودرویی کرونا در تهران


طی مراسمی با حضور فرمانده ستاد مدیریت مقابله با کرونای کلانشهر تهران و شهردار منطقه 13، نخستین مرکز واکسیناسیون کووید 19 در خودرو در بوستان سرخه حصار تهران افتتاح و آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه 13، آیین افتتاح و بهره برداری از نخستین مرکز واکسیناسیون خودرویی کرونا در تهران با حضور دکتر زالی، فرمانده ستاد مدیریت مقابله با کرونا کلانشهر تهران، شهردارمنطقه 13 تهران و جمعی از مسئولان شبکه بهداشت، خانواده شهید مدافع سلامت امروز یکشنبه 19 اردیبهشت ماه برگزار و با استقبال خانواده های سالمند رو به رو شد.

فرمانده ستاد مدیریت مقابله با کرونای کلانشهر تهران در مراسم بهره برداری از این مرکز با اشاره به راه اندازی اولین مرکز واکسیناسیون خودرویی در بوستان جنگلی سرخه حصار، گفت: بعد از اینکه در سه مرحله شناسایی افراد طی شد، در مرحله چهارم کار تزریق واکسن انجام می شود.

دکتر زالی افزد: تجمیع مراکز واکسیناسیون یکی از سیاست های ستاد ملی مقابله با کرونا است که با همکاری شهرداری تهران این کار در حال انجام است.

وی ادامه داد: قرار است شهرداری تهران نسبت به واگذاری سوله ها و همچنین پارک های جنگلی برای واکسیناسیون شهروندان همکاری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین بهره برداری از نخستین مرکز واکسیناسیون خودرویی کرونا در تهران

آیین بهره برداری از نخستین مرکز واکسیناسیون خودرویی کرونا در تهران