مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 15:552021-05-09سياسي

بدنبال برگزاری انتخابات امن و باشکوه هستیم


جانشین فرمانده سپاه گیلان در اقشار بسیج با تاکید بر اینکه به دنبال برگزاری انتخابات امن و باشکوه هستیم، گفت: اهمیت انتخابات در گام دوم انقلاب در کشور انکارناپذیر است.

- ایسنا/گیلان جانشین فرمانده سپاه گیلان در اقشار بسیج با تاکید بر اینکه به دنبال برگزاری انتخابات امن و باشکوه هستیم، گفت: اهمیت انتخابات در گام دوم انقلاب در کشور انکارناپذیر است.

سرهنگ حسن حبیبی امروز در مراسم تکریم و معارفه مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه گیلان اظهار کرد: اگر امروز همه کارکنان که در دستگاه های عظیم دولتی مشغول به کارند از ابتکار، نیرو، توانایی های فکری و روحی استفاده کنند، کار دولت با شتاب بیشتر و بهتر خواهد شد.

وی با بیان اینکه باید از همه قدرت فکری و علمی کارکنان در محیط کار بهره برد یادآور شد: نباید بگذاریم ساعتی از کارمان به بطالت و یا به کم کاری بگذرد.

جانشین فرمانده سپاه گیلان در اقشار بسیج در ادامه با اشاره به درپیش بودن انتخابات و اهمیت حضور گسترده مردم در این دوره از انتخابات افزود: مشارکت بالای مردم در انتخابات تراز بین المللی جمهوری اسلامی را در دنیا بالا می برد.

حبیبی با اشاره به مشکلات مختلف و گلایه به حق مردم از مشکلات اقتصادی گفت: باید در انتخابات پیش رو سکان هدایت کشور را به دست شخصی درست بسپاریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدنبال برگزاری انتخابات امن و باشکوه هستیم

بدنبال برگزاری انتخابات امن و باشکوه هستیم