مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 15:552021-05-09سياسي

مازندران با آسیب تک فرزندی و مهاجرت روبرو است


نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا گفت: مازندران با آسیب هایی نظیر رتبه اول تک فرزندی و مهاجرت روبرو است و مسئولان باید برای رفع این آسیب ها چاره اندیشی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاشاره کرد و گفت: مازندرانی ها در صدر اسلام، دوران نهضت انقلاب، دفاع مقدس و همچنین دفاع از حرم آل الله در صفوف مقدم بودند.

وی با بیان اینکه مردم مازندران در دفاع از ارزش ها و همچنین حضور فعال در عرصه های فرهنگی و اجتماعی همواره پیشگام بودند، افزود: به طور قطع استانی که ولایت مدار و جز مناطقی است که نخستین بار وقتی فرزندان اهل بیت (ع) وارد کشور شدند را با آغوش باز پذیرفته دشمنان زیادی هم دارد.

حجت الاسلام تسخیری در ادامه سخنان خود به بیان برخی آمار در حوزه جغرافیایی و فرهنگی پرداخت و با بیان اینکه متوسط رشد جمعیت در استان یک درصد است، گفت: مازندران دومین استان در کوچک بودن خانواده است و متوسط جمعیت خانواده در این استان حداکثر سه نفر است.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان اینکه مازندران رتبه نخست تک فرزندی در کشور را به خود اختصاص داده است و رتبه نخست مهاجرت به تهران مربوط به این استان است، ادامه داد: مسئولان مربوط باید پاسخ دهند استانی که دارای چنین ظرفیت های بسیار بالایی است چرا با آسیب های جدی مواجه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران با آسیب تک فرزندی و مهاجرت روبرو است

مازندران با آسیب تک فرزندی و مهاجرت روبرو است