مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 15:452021-05-09اقتصادي

اردبیل به جمع استان های نفت خیز اضافه شد


مقام مسئول در شرکت ملی حفاری ایران از جابه جایی دستگاه حفاری سنگین خشکی 54 فتح از اهواز به سمت موقعیت چاه اکتشافی آورتاداغ در منطقه پارس آباد مغان استان اردبیل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، مدیر پروژه حفاری 6 حلقه چاه اکتشافی این شرکت گفت: این دستگاه حفاری و متعلقات به همراه گروه های تخصصی ترابری سنگین شرکت به وسیله 120 خودرو کشنده سنگین و فوق سنگین در مدت 25 روز در موقعیت مورد نظر استقرار می یابد و تا 45 روز آینده عملیاتی می شود.

علی رفیعی افزود: چاه اکتشافی آورتاداغ از جمله 6 حلقه چاهی است که مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران انجام آن را به شرکت ملی حفاری ایران محول کرده است و برای حفر آن دستگاه حفاری 54 فتح با توان 2000 اسب بخار و امکان حفر چاه های نفت و گاز تا عمق 6 هزار متر به کار گرفته می شود.

مدیر پروژه حفاری 6 حلقه چاه اکتشافی پارس آباد مغان گفت: در اجرای پروژه حفاری 6 حلقه چاه برای مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران تاکنون دستگاه های حفاری 74 و 89 فتح در موقعیت میدان نفتی نام آوران در استان خوزستان و دستگاه حفاری 33 فتح در منطقه گمیشان در استان گلستان به کار گرفته شده است.

حدود نیمه های سال گذشته، مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت از غاز عملیات اکتشاف نفت در دشت مغان خبر داد و اعلام کرد: میدان نفتی مغان از این جهت حائز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردبیل به جمع استان های نفت خیز اضافه شد

اردبیل به جمع استان های نفت خیز اضافه شد