مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 15:452021-05-09سياسي

رییس قوه قضاییه: فضای کسب وکار در کشور به تسهیل سرمایه گذاری نیاز دارد


فضای کسب وکار در کشور به تسهیل سرمایه گذاری و گره گشایی نیاز دارد و گره گشایی به دست مدیران انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدابراهیم رییسی شامگاه یکشنبه 19 اردیبهشت ماه در جلسه شورای اداری استان همدان، بیان کرد: در نظام مدیریتی باید حل مسئله را بخواهیم و در واقع باید کمر همت را بست و مسائل را حل کرد.

وی با اشاره اینکه وحدت و انسجام در استان همدان و در هر منطقه زمینه ای برای توسعه یافتگی است، تصریح کرد: هر چقدر انسجام، وحدت و انسجام بین مدیران و بخش های مختلف بیشتر باشد زمینه کار، تلاش، فعالیت و تولید فراهم تر است.

رییسی با بیان اینکه مدیریت در فرهنگ دینی تفاوت هایی با مدیریت در دیگر نظام های مدیریتی دارد، افزود: تفاوت در مدیریت دینی با مدیریت در نظام های غیردینی این است که مدیر قبل از هر چیز و هر کسی خود را آشکار و نهان در محصر خدا می داند و باید در نظام پاسخگویی، قبل از هر کسی خود را پاسخگوی حضرت حق بداند.

وی مطرح کرد: مدیران باید در مقام پاسخگویی به ارباب رجوع، عموم شهروندان، سلسله مراتب مدیریتی و نظارتی باشند اما آنچه در نظام مدیریت اسلامی مطرح است پاسخگویی اولیه ای است که پاسخگویی به حضرت حق است که مهمترین پاسخگویی است و در کنار همه کنترل ها، کارآمدترین نظام کنترلی است، کارکنان هر چقدر به معنویت، اخلاق و خدا نزدیکتر با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس قوه قضاییه: فضای کسب وکار در کشور به تسهیل سرمایه گذاری نیاز دارد

رییس قوه قضاییه: فضای کسب وکار در کشور به تسهیل سرمایه گذاری نیاز دارد