مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 15:252021-05-09سياسي

بیش از 10 هزار میلیارد تومان پروژه ملی در همدان در حال اجراست


استاندار همدان با بیان اینکه راه اندازی پتروشیمی نهاوند و ابن سینا را در دستور کار داریم، اعلام کرد: بیش از 10 هزار میلیارد تومان پروژه ملی در سطح استان در حال اجراست.

- ایسنا/همدان استاندار همدان با بیان اینکه راه اندازی پتروشیمی نهاوند و ابن سینا را در دستور کار داریم، اعلام کرد: بیش از 10 هزار میلیارد تومان پروژه ملی در سطح استان در حال اجراست.

سیدسعید شاهرخی یکشنبه 19 اردیبهشت ماه در شورای اداری استان همدان که با حضور رییس قوه قضاییه در حال برگزاری است، اظهار کرد: به پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری، برنامه های دولت با مدیریت ما در سال های متمادی در استان همدان برای اشتغال، معیشت، تولید بوده است و در سه سال گذشته تلاش کردیم منابع استان را با اسناد راهبردی با نگاه به اسناد بالادستی تنظیم کنیم.

افزود: سند توسعه استان برای سال های 98، 99 و 1400 تدوین شد و در این سند بحث سند سرمایه گذاری و سند اشتغال دیده شده و تمام مزیت های استان به تفکیک شهرستان تعیین و برای عملیاتی کردن آن ها پروژه درنظر گرفته شده و مشخص است در هر شهرستان چه اقداماتی باید انجام گیرد و این مسئله کمک کرده با برنامه ریزی کار کنیم و هدف داشته باشیم.

شاهرخی ادامه داد: در این سند پیش بینی شده سالیانه حداقل 5000 میلیارد سرمایه گذاری در استان صورت بگیرد و در حوزه اشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 10 هزار میلیارد تومان پروژه ملی در همدان در حال اجراست

بیش از 10 هزار میلیارد تومان پروژه ملی در همدان در حال اجراست