مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 15:202021-05-09سياسي

در بحث ماندگاری پزشکان در پزشکی قانونی مشکل داریم


مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان اعلام کرد: با توجه به افزایش دریافتی علوم پزشکی در بحث ماندگاری پزشکان در سیستم پزشکی قانونی دارای مشکل هستیم که در این راستا نیاز به توجه ویژه به کارمندان به ویژه کارمندان پزشکی قانونی است.

- دکتر ارتین کمالی یکشنبه 19 اردیبهشت ماه در شورای قضات و کارکنان دادگستری همدان، با اشاره به مشکلات استان در چهار محور بحث معیشتی و رفاهی کارکنان دادگستری، ساختمان و ابنیه و تجهیزات حفاظتی سازمان های تابعه، خودروهای سازمان های تابعه و صندوق های رفاهی اظهار کرد: در بحث معیشتی و رفاهی حرکت های خوبی انجام شده و از 49 مرکز پزشکی قانونی که رییس قوه قضاییه دستور دادند در مناطق ویژه و محروم احداث و خدمات رسانی کنند، دو مورد به استان همدان مربوط بوده که در اسدآباد و تویسرکان راه اندازی شده و مشغول خدمت است.

کمالی افزود: با توجه به افزایش دریافتی علوم پزشکی در بحث ماندگاری پزشکان در سیستم پزشک قانونی دارای مشکل هستیم که در این راستا نیاز به توجه ویژه به کارمندان به ویژه کارمندان پزشکی قانونی است.

وی مطرح کرد: ابنیه و مسائل حفاظتی سازمان بازرسی استان با پیسرفت فیزیکی 85 درصد در حال حاضر مدت پیمان آن به پایان رسیده است که در این راستا منتظر کمک قوه قضاییه کشور هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در بحث ماندگاری پزشکان در پزشکی قانونی مشکل داریم

در بحث ماندگاری پزشکان در پزشکی قانونی مشکل داریم