مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 15:152021-05-09سياسي

نتوانسته ایم گذشته را به خوبی حفظ کنیم / جمع آوری و نگهداری 30 میلیون سند در تبریز


ما تاریخ بسیار درخشان و باعظمتی داریم ولی متاسفانه نتوانسته ایم این گذشته را به خوبی حفظ کنیم و آثارش را در اختیار نسل های جدید قرار دهیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا پورمحمدی روز یکشنبه در بازدید از مرکز اسناد و کتابخانه ملی شمال غرب کشور با اشاره به استقرار مرکز اسناد ملی شمال غرب کشور در خانه تاریخی اردوبادی در تبریز، اظهار داشت: با توجه به اهمیت حفظ اسناد، این مرکز باید به ساختمانی جدید دارای تمامی ملاحظات ایمنی، دسترسی و خدمات پشتیبانی منتقل شود.

وی نسبت به توسعه و صیانت از این مجموعه نفیس و ارزشمند تاکید کرد و افزود: کشورهای غربی که تاریخ مکتوب طولانی ندارند سعی می کنند پیشینه خود را با عظمت و قدرت مطرح کرده و به رخ بکشند.

پورمحمدی با بیان اینکه ما تاریخ بسیار درخشان و باعظمتی داریم ولی متاسفانه نتوانسته ایم این گذشته را به خوبی حفظ کنیم و آثارش را در اختیار نسل های جدید قرار دهیم، از مردم خواست اسناد تاریخی خود را به مرکز اسناد ملی شمال غرب کشور تحویل دهند.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: جمع آوری و نگهداری 30 میلیون سند در مرکز اسناد و کتابخانه ملی شمال غرب کشور در تبریز کاری بسیار مهم و باارزش است که باید تمهیدات لازم برای مراقبت از این اسناد در بهترین شرایط اندیشیده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتوانسته ایم گذشته را به خوبی حفظ کنیم / جمع آوری و نگهداری 30 میلیون سند در تبریز

نتوانسته ایم گذشته را به خوبی حفظ کنیم / جمع آوری و نگهداری 30 میلیون سند در تبریز