مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 15:102021-05-09پزشكي

دانستنی هایی درباره ورم ملتحمه آلرژیک


آلرژی ها می توانند قسمت های مختلف بدن را تحت تاثیر قرار دهند و موجب هر چیزی از راش های پوستی تا عطسه، احساس تنگی در سینه و استفراغ شوند.

چشم های انسان نیز می توانند به واسطه شرایطی به نام ورم ملتحمه آلرژیک تحت تاثیر آلرژی ها قرار بگیرند که تورم چشم یا پلک .

- آلرژی ها می توانند قسمت های مختلف بدن را تحت تاثیر قرار دهند و موجب هر چیزی از راش های پوستی تا عطسه، احساس تنگی در سینه و استفراغ شوند.

چشم های انسان نیز می توانند به واسطه شرایطی به نام ورم ملتحمه آلرژیک تحت تاثیر آلرژی ها قرار بگیرند که تورم چشم یا پلک چشم ناشی از یک آلرژن (عامل آلرژی زا) را موجب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عصر ایران در ادامه به نقل از هلث نوشت: خبر خوب این است که گزینه های درمان مختلف برای افرادی که از تورم چشم ناشی از آلرژی رنج می برند، وجود دارند اما همه افراد نباید نسبت به درمان علائم خود در خانه اقدام کنند.

ورم ملتحمه آلرژیک چیست؟ آلرژن های مختلف می توانند موجب ورم ملتحمه آلرژیک شوند که از آن جمله می توان به شوره حیوانات، مایت های گرد و غبار و کپک اشاره کرد.

زمانی که چشم های انسان در معرض ماده ای آلرژی زا قرار می گیرد، این شرایط موجب ترشح ماده ای به نام هیستامین در بدن می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانستنی هایی درباره ورم ملتحمه آلرژیک

دانستنی هایی درباره ورم ملتحمه آلرژیک