مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 15:102021-05-09سياسي

دوران طلایی پزشکی رو به افول است!


رییس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان با بیان اینکه با خروج افراد باهوش از کشور در آینده نه چندان دور با بحران جدی مواجه می شویم، اعلام کرد: - ایسنا/همدان رییس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان با بیان اینکه با خروج افراد باهوش از کشور در آینده نه چندان دور با بحران جدی مواجه می شویم، اعلام کرد: سرمایه ژنتیکی ما در حوزه علوم پزشکی به اتحادیه اروپا، کانادا و آمریکا اضافه می شود.

دکتر رشید حیدری مقدم یکشنبه 19 اردیبهشت ماه در شورای اداری استان همدان که با حضور رییس قوه قضاییه در حال برگزاری است، اعلام کرد: اگر بخواهیم بحث اپیدمی کرونا در دنیا را به شکل گسترده نگاه کنیم، کرونا بشر را به خدا برگرداند و همه دنیا یکسان تحت تأثیر قرار گرفت، حوزه سلامت به وسیله یک متر اندازه گیری شد و در تاریخ این کشور خواهد ماند.

ویبا بیان اینکه سه پلن برای مدیریت کرونا در استان داشتیم تا بتوانیم این مشکل را حل کنیم، اظهار کرد: در پیک اول 425 نفر، در پیک دوم 630 نفر، در پیمک سوم 1250 و در پیک چهارم 1750 نفر بستری شدند بنابراین می طلبد استراتژی ما برای هر موج تغییر کند.

وی با بیان اینکه با توجه به اینکه همدان مرجعیت پزشکی غرب را دارد بین 18 تا 25 درصد بیماران استان از استان های همجوار هستند، خاطرنشان کرد: حتی به یک بیمار در بیمارستان ها هم نبوده که ارائه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوران طلایی پزشکی رو به افول است!

دوران طلایی پزشکی رو به افول است!