مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 15:052021-05-09سياسي

دستگاه قضا نشان داد امیدآفرینی دور از در دسترس نیست


نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه مبارزه با فساد یکی از آرمان های نظام اسلامی بود، گفت: عملکرد دستگاه قضا نشان داد امیدآفرینی دور از در دسترس نیست.

- ایسنا/همدان نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه مبارزه با فساد یکی از آرمان های نظام اسلامی بود، گفت: عملکرد دستگاه قضا نشان داد امیدآفرینی دور از در دسترس نیست.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی موثقی یکشنبه 19 اردیبهشت ماه در شورای اداری استان همدان که با حضور رییس قوه قضاییه در حال برگزاری است، اظهار کرد: عملکرد دستگاه قضا نشان داد امیدآفرینی دور از در دسترس نیست و آنچه بنده در بین مردم از زمان حضور آیت الله رییسی در بین مردم می بینم، ایجاد امید برای تحولات در کشور است و جای تقدیر و تشکر دارد.

وی ادامه داد: دستگاه قضایی قلب تپنده عدالت است و وقتی در قرآن از عدالت سخن میان می آید به این گونه است که همه باید به دنبال عدالت باشند و به این سمت حرکت کنند.

امام جمعه همدان با بیان اینکه برای تحقق عدالت در سه عرصه باید فعال بود، مطرح کرد: اول، مدیران باید برنامه ریزی، ذهن اندیشمند و دغدغه داشته و جهادی باشند، دوم، این ساختارها باید معقولانه باشند اما برخی ساختارها جزءنگر هستند و باید به منافع دستگاه خود را تأمین کنند، سوم، مسئله قانون است به طوریکه باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضا نشان داد امیدآفرینی دور از در دسترس نیست

دستگاه قضا نشان داد امیدآفرینی دور از در دسترس نیست