مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 15:002021-05-09اقتصادي

ایجاد صنایع تبدیلی در همدان


رییس جهاد کشاورزی استان همدان از ایجاد صنایع تبدیلی در استان خبر داد و گفت: برای استفاده از دیم زارهایی که یک سال برای آیش رها می شود و یک سال کشت می شود با ستاد فرمان امام(ره) وارد کار شدیم و تفاهمنامه هایی منعقد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس همدان، منصور رضوانی جلال عصر امروز در شورای اداری استان با حضور رییس قوه قضاییه اظهار کرد: استان همدان 117 هزار بهره بردار دارد که 28 درصد آن در بخش کشاورزی است.

وی با بیان اینکه 117 هزار بهره بردار قریب به 4.

4 تن محصولات کشور را تولید می کنند که در بسیاری از محصولات رتبه برتر کشور را به خود اختصاص داده ایم گفت: معمولا میانگین تولید در اراضی کشاورزی استان مانند سیب زمینی بیشتر از میانگین کشوری است.

 رییس جهاد کشاورزی استان همدان با بیان اینکه استان همدان بهره ورانه از ظرفیت ها استفاده می کند و بر اساس برنامه بالادستی اقتصاد مقاومتی و سند راهبردی کار انجام می گیرد گفت: 85 درصد اراضی آب استان مجهز به سیستم آبیاری نوین بوده که در کشور این میزان 48 درصد است.

وی با اشاره به اختصاص بیش از 600 میلیارد تومان برای تهیه ادوات کشاورزی در استان افزود: طرح سرشاخه کاری گردو به عنوان یکی از تولیدات عمده استان همدان با همراهی کشاورزان در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد صنایع تبدیلی در همدان

ایجاد صنایع تبدیلی در همدان