مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 14:502021-05-09سياسي

اعمال شب بیست و هفتم ماه مبارک رمضان


برای شب بیست و هفتم ماه مبارک رمضان اعمال خاصی ذکر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار جی پلاس ، در بسیاری از روایات تاریخی درخصوص شب بیست و هفتم ماه مبارک رمضان، اعمالی همانند شب های احیا داریم که این شب را هم راستای شب قدر می دانند و اما اعمال آن: 1.

غسل 2.

از امام علی علیه السلام روایت شده است: أَنَّهُ سَأَلَهُ عَنْ فَضْلِ شَهْرِ رَمَضَانَ وَ عَنْ فَضْلِ الصَّلَاهِ فِیهِ فَقَالَ مَنْ صَلَّی فِی اللَّیْلَهِ سَبْعٍ وَ عِشْرِینَ مِنْ شَهْرِ رَمَضَانَ-أَرْبَعَ رَکَعَاتٍ بِفَاتِحَهِ الْکِتَابِ مَرَّهً وَ تَبَارَکَ الَّذِی بِیَدِهِ الْمُلْکُ - فَإِنْ لَمْ یَحْفَظْ تَبَارَکَ فَخَمْسٌ وَ عِشْرُونَ مَرَّهً قُلْ هُوَ اللَّهُ أَحَدٌ - غَفَرَ اللَّهُ لَهُ وَ لِوَالِدَیْه ؛ از فضایل ماه رمضان فضایل نماز در آن از ایشان سوال شد.

ایشان فرمودند: هر کس در شب بیست و هفتم ماه رمضان چهار رکعت نماز بخواند به این صورت؛ سوره حمد و ملک هر کدام یک بار، و اگر سوره تبارک را حفظ نیست و نمی تواند، سوره توحید را 25 مرتبه بخواند، خداوند او و والدینش را می آمرزد.

در همین رابطه بخوانید: 3.

از امام زین العابدین علیه السلام نقل شده که این دعا را در این شب مکرر می خواندند: اللَّهُمَّ ارْزُقْنِی التَّجَافِیَ عَنْ دَارِ الْغُرُورِ وَ الْإِنَابَهَ إِلَی دَارِ ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال شب بیست و هفتم ماه مبارک رمضان

اعمال شب بیست و هفتم ماه مبارک رمضان