مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 14:452021-05-09سياسي

نمایشگاه عکس جشن سالانهٔ عکاسان قزوین برگزار می شود


نمایشگاه عکس جشن سالانهٔ عکاسان قزوین، به مناسبت گرامیداشت هفتهٔ هنر انقلاب اسلامی در میدان آزادی شهر قزوین برپا خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، محمدرضا امامقلی، رییس حوزه هنری استان قزوین گفت: نمایشگاه عکس جشن سالانهٔ عکاسان قزوین، به مناسبت گرامیداشت هفتهٔ هنر انقلاب اسلامی در میدان آزادی شهر قزوین برپا خواهد شد.

وی افزود: این نمایشگاه شامل 28 اثر از 19 هنرمند قزوینی با موضوعات خانواده، کرونا، عدالت، پیشرفت و محرومیت زدایی در مسیر پیاده راه میدان آزادی قزوین رونمایی می شود.

این مسؤول ادامه داد: در جشن سالانهٔ عکاسان قزوین 387 اثر از 49 عکاس دریافت شد که از این تعداد عکس، 28 اثر انتخاب شده و به مرحلهٔ نمایشگاه راه یافت.

امامقلی اظهار کرد: فراخوان این نمایشگاه از 10 الی 20 فروردین 1400 همزمان با هفتهٔ هنر انقلاب اسلامی اطلاع رسانی شده و آثار نیز به صورت آنلاین توسط واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری جمع آوری گردید.

رییس حوزه هنری استان قزوین در پایان عنوان کرد: این نمایشگاه روز سه شنبه 21 اردیبهشت ماه، ساعت 11 صبح با حضور مسؤولان فرهنگی و هنری استان و علاقمندان به هنر در پیاده روی میدان آزادی قزوین گشایش خواهد یافت.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه عکس جشن سالانهٔ عکاسان قزوین برگزار می شود

نمایشگاه عکس جشن سالانهٔ عکاسان قزوین برگزار می شود