مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 14:402021-05-09بين الملل

واکنش اقلیم کردستان عراق به مشارکت در ترور سردار سلیمانی


یگان ضد تروریسم در اقلیم کردستان عراق به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری «یاهونیوز» درباره جزییات حادثه ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی واکنش نشان داد.

- به نقل از المیادین، یگان ضد تروریسم در اقلیم کردستان عراق به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری یاهو نیوز درباره جزییات حادثه ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس به دست نظامیان امریکایی واکنش نشان داد.

در بیانیه رسمی این یگان اعلام شده است: در این گزارش به صورت غیر مستقیم افسران کرد به داشتن نقش در این ترور متهم شده و نام مؤسسه مبارزه با تروریسم اقلیم کردستان نیز آورده شده است.

با قاطعیت هرگونه اطلاع و مشارکت نیروهای مبارزه با تروریسم اقلیم کردستان در این حادثه تکذیب می شود.

ژنرال قاسم سلیمانی دوست نزدیک مرحوم جلال طالبانی بود و روزی دستگاه مبارزه با تروریسم در یک جبهه در کنار حاج قاسم سلیمانی با تروریسم می جنگید.

با ترور فرماندهی در سطح شهید سلیمانی، اقلیم کردستان عراق دوستی تاریخی و اتحادیه میهنی دوستی صمیمی برای مام جلال را از دست داد.

گفتنی است که پایگاه خبری یاهو نیوز شامگاه شنبه به قلم جک مورفی و زاک دارفمن در گزارشی به تشریح جزییات طرح ترور شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به دست تروریست های آمریکایی پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش اقلیم کردستان عراق به مشارکت در ترور سردار سلیمانی

واکنش اقلیم کردستان عراق به مشارکت در ترور سردار سلیمانی