مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 14:252021-05-09اجتماعي

اجرای محدودیت های ترافیکی عید فطر از ساعت 14 بعد از ظهر سه شنبه هفته جاری


رییس پلیس راهور خراسان رضوی از اعمال طرح منع تردد های برون شهری خبر داد و گفت: این طرح برای تمام شهرهای با وضعیت زرد، نارنجی و قرمز از ساعت 14 روز سه شنبه هفته جاری تا ساعت 12 شنبه هفته پیش رو به طور کامل اجرا می شود.

- حمیدرضا دهنوی در گفت و گو با خبرنگار فارس در مشهد، در خصوص آخرین جزییات طرح منع تردد های درون شهری اظهار کرد: از روز سه شنبه ساعت 14 به طور کامل تمام ترددهای بین شهری ممنوع می شود و در تمام مسیرهای بین شهری با وضعیت زرد، نارنجی و قرمز اجازه ورود خودرو داده نمی شود.

رییس پلیس راهور خراسان رضوی با بیان اینکه اعمال این محدودیت ها تأثیر مثبت در بحث ترافیک و مسافرت های برون شهری خواهد داشت، خاطرنشان کرد: این محدودیت ها از ساعت 14 بعد از ظهر روز سه شنبه هفته جاری تا ساعت 12 روز شنبه هفته پیش رو  اجرا می شود.

وی تاکید کرد: خودروهایی که طی بازه زمانی گفته شده محدودیت های اعمال شده را رعایت نکنند در شهرهای با وضعیت قرمز به مبلغ 10 میلیون ریال و در شهرهای با وضعیت زرد و نارنجی با مبلغ پنج میلیون ریال اعمال قانون می شوند.

دهنوی تاکید کرد: بنا به دستور ستاد ملی مقابله با کرونا این طرح از روز سه شنبه در تمام کشور به طور کامل  اجرا می شود و یقینا تمام خودروهای متخلف از طرح مذکور مورد اعمال قانون قرار می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای محدودیت های ترافیکی عید فطر از ساعت 14 بعد از ظهر سه شنبه هفته جاری

اجرای محدودیت های ترافیکی عید فطر از ساعت 14 بعد از ظهر سه شنبه هفته جاری