مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 14:202021-05-09سياسي

مبارزه با فساد نتوانسته رضایت عمومی جامعه را به دست بیاورد


رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اعلام کرد: متأسفانه مبارزه با فساد در کشور ما نتوانسته رضایت عمومی جامعه را به دست بیاورد.

- ایسنا/همدان رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اعلام کرد: متأسفانه مبارزه با فساد در کشور ما نتوانسته رضایت عمومی جامعه را به دست بیاورد.

حمیدرضا حاجی بابایی یکشنبه 19 اردیبهشت ماه در شورای اداری استان همدان که با حضور رییس قوه قضاییه در حال برگزاری است، اظهار کرد: متأسفانه به علت مشکلات اقتصادی و معیشت حال مردم خوب نیست، بودجه تورم زا بوده و اقداماتی که مانند بورس انجام می دهیم به علت مسیر نادرست تورم زاست که این دردها نیازمند درمان و معالجه است و باید به صورت ریشه ای حل شود.

وی با اشاره به مشکل عدالت در کشور و با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در گام اول انقلاب از این موضوع ناراضی بودند که قوه قضاییه گام های خوبی در این زمینه برداشت و گام های بزرگتری در راه است، افزود: متأسفانه مبارزه با فساد در کشور ما نتوانسته رضایت عمومی جامعه را به دست بیاورد اما حرکت قوه قضاییه رضایت مردم را به دنبال داشته و نشان داده درد تبعیض فساد و رانت از مشکلات معیشتی دردناک تر است.

وی با ابرازامیدواری از اینکه با دولت انقلابی کشور گام های بلندتری بردارد، تصریح کرد: استان همدان با همت همه مسئولان سه قوه روند خوبی داشته و حاش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه با فساد نتوانسته رضایت عمومی جامعه را به دست بیاورد

مبارزه با فساد نتوانسته رضایت عمومی جامعه را به دست بیاورد