مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 14:152021-05-09سياسي

اقتصاد کشور تورم زاست/ نیاز به اقدام جهادی داریم


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اقتصاد ما تورم زاست و متاسفانه هر وقت هم خواستیم آن را درمان کنیم همان معالجه نیز درد دیگری را افزود گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حمیدرضا حاجی بابایی عصر امروز در شورای اداری همدان با حضور رییس قوه قضاییه ضمن تشکر از آیت الله رییسی و هیات همراه دستگاه قضا اظهار کرد: به دلیل مشکلات اقتصادی حال و معیشت مردم خوب نیست .

وی با بیان اینکه اقتصاد ما تورم زاست و متاسفانه هر وقت هم خواستیم آن را درمان کنیم همان معالجه نیز درد دیگری را افزود گفت: بر این اساس نیاز به حرکت های جهادی در کشور داریم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در گام اول بیانات رهبری مشکل عدالت مطرح بود و باید رفع شود گفت: قوه قضاییه گا م هایی از تحقق عدالت را برداشته است اما باز هم لازم است تا مردم بیشتر طعم خوش عدالت را بچشند.

وی با تاکید بر اینکه متاسفانه مبارزه با فساد به عنوان یک آرمان هنوز نتوانسته رضایت جامعه را داشته باشد خطاب به آیت الله رییسی گفت: حرکت های شما تاکنون رضایت هایی را ایجاد کرده که باز نگاه ما به آینده است.

حاجی بابایی با تاکید بر اینکه درد مردم از معیشت درد غیرقابل تحملی است اما درد ناعدالتی دردناک تر است گفت: امیدواریم با دولت انقلابی در آی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد کشور تورم زاست/ نیاز به اقدام جهادی داریم

اقتصاد کشور تورم زاست/ نیاز به اقدام جهادی داریم