مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 14:152021-05-09سياسي

میامی در مسیر توسعه/ وعده های محرومیت زدایی به کجا رسید؟


با توجه به اینکه میامی جزو 31 شهرستان کمتر توسعه یافته کشور قرار گرفته، مسؤولان وعده هایی برای رفع محرومیت در این شهرستان داده اند و حال باید دید تا چه میزان این وعده ها محقق شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از میامی، مدتی است که 31 شهرستان در کشور به عنوان مناطق کمتر توسعه یافته انتخاب شدند که شهرستان میامی از استان سمنان نیز در این میان قرار گرفت.

در همین راستا مسؤولان استان سمنان درصدد رفع محرومیت در شهرستان میامی برآمده اند و تاکنون جلسات مختلفی برای توسعه شهرستان میامی برگزار و اقدامات گوناگونی در این راستا انجام شده است.

همچنین سه کمیته ذیل ستاد توسعه شهرستان میامی به نام های سیاسی، امنیتی و اجتماعی، اقتصادی و امور هماهنگی مشغول فعالیت هستند.

در ادامه به بررسی اقدامات انجام شده در راستای توسعه و رفع محرومیت از شهرستان میامی می پردازیم و حرف های مسؤولان مرتبط در این زمینه را می شنویم.

دغدغه کمبود آب برای سرمایه گذاری در میامی فرماندار شهرستان میامی در این زمینه می گوید: 88 درصد جمعیت این شهرستان، روستایی است و مطالبات خود را داشته و نیاز است تا متخصصانی ویژه این امر در راستای رفع معضلات اجتماعی و فرهنگ سازی، خدمات ارزشمندی ارائه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میامی در مسیر توسعه/ وعده های محرومیت زدایی به کجا رسید؟

میامی در مسیر توسعه/ وعده های محرومیت زدایی به کجا رسید؟