مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 14:102021-05-09اجتماعي

کاهش مدت قرارداد معلمان خرید خدمات کشوری است


مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش اصفهان گفت: با توجه به اعلام وزارت آموزش و پرورش مدت قرارداد تمام نیروها شامل گروه معلم و عوامل اجرایی 8 و نیم است.

- علیرضا عابدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در پاسخ به این سؤال که چرا معلمان خرید خدمات از تغییر قرارداد خود ابراز نارضایتی کردند، اظهار داشت: طرح خرید خدمات آموزشی یکی از راهکارهای تأمین نیروی انسانی در استان اصفهان بوده و حدود 7 سال است که این طرح در استان اجرا می شود و در حال حاضر حدود 3 هزار و 500 نیرو در دوره ابتدایی، متوسطه، فنی و حرفه ای و کاردانش مشغول به خدمت در این طرح هستند که اکثریت آن ها در دوره ابتدایی هستند.

مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش اصفهان افزود: با توجه به اعلام وزارت آموزش و پرورش مدت قرارداد تمام نیروها شامل گروه معلم و عوامل اجرایی 8 و نیم است که 6 ماه و نیم قبل از عید یعنی از 15 شهریور 99 و دو ماه بعد از عید را شامل می شود، در ضمن میزان مدت قرارداد برای کل کشور از طرف وزارت یکسان است.

وی با تأکید بر اینکه اعتباری که وزارت آموزش و پرورش برای حقوق این نیروها به کل کشور اختصاص داده است معادل 8 و نیم ماه است، گفت: بر این اساس با این نیروها قرارداد از طرف مؤسس منعقد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش مدت قرارداد معلمان خرید خدمات کشوری است

کاهش مدت قرارداد معلمان خرید خدمات کشوری است